My life in New Jersey

Two weeks to go

Hoi allemaal,

Ik had al een blog maar die was verloren gegaan doordat er een storing op de site was, vandaar een nieuwe. Op dat vorige blog had ik al verteld dat ik voor een jaar naar Amerika zou gaan. Ik had ook al verteld dat ik geplaatst was in Harrison, Arkansas. Die plaatsing is dus niet doorgegaan. Een te lang verhaal om te vertellen waarom de plaatsing niet door ging, maar het komt erop neer dat die man waar ik zou komen nu in de gevangenis zit.

Maarr 1 juli werd ik gebeld dat er een nieuwe plaatsing voor me was. Ik kom nu te wonen in het plaatsje Hasbrouck Heights in de staat New Jersey. Half uur rijden van New York City af! Ik ben de tweede ooit die zo dicht bij New York is geplaatst! Ik kom in huis bij Carmen en haar dochter Johanne (16) en zoon John (11). Hun achternaam is 'Van Dam' dat komt doordat hun vader half Nederlands was. De school waar ik op kom heet Hasbrouck Heights High school.

Over precies 2 weken vlieg ik om kwart over negen 's ochtends naar New York City en blijf daar voor 3 dagen met nog wat andere die ook voor een jaar naar Amerika gaan. Daarna ga ik door naar mijn gastgezin in New Jersey, de meeste moeten allemaal alleen doorvliegen naar hun gastgezin, maar ik gelukkig niet omdat ik er dus al vlakbij zit, zou ook niks worden met mij haha. En een week later ga ik alweer op vakantie met mijn gastgezin naar Williamsburg, Virginia en naar Myrtle Beach, South Carolina. En dan op 9 september begint mijn school na 3,5 maanden vakantie te hebben gehad.

Je kan me volgen door hier aan de rechterkant je emailadres op te geven, als ik dan een nieuw verhaal heb krijg je daar een bericht van.

Het volgende verhaal komt waarschijnlijk als ik al in Amerika zit. Er valt dan wel weer genoeg te vertellen.

Groetjes Thom

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active